Strani

četrtek, 3. julij 2008

Klavdija Jemec (12.11.1994 - 2.7.2008)



Včeraj je med rutinsko operacijo umrla moja prijatlca Klavdija. Na žalost nism prežvela dost cajta z njo. Poznala sm jo manj kot leto(od MART-a 2007) pa vseen že takoj ko si jo spoznal si vidu kok je super oseba. Bla je polna življenja, mela je tisto iskrico v očeh... tisti njen igriv pogled pa njeni rjavi kodri okol obraza... Ne morm verjet da je ni več. Zmeri se bom spominjala njenega smeha, njene zadrege, če si jo kdaj mal podražu =) . Ni slabega spomina nanjo. Najbrš je niso vsi vidl takšne kokr jst. V tem je bla zlo podobna meni. Ampak ko je bla ob pravih ljudeh, si vidu kako žari polna življenja in veselja. Nihče ni mogu pričakovat da se bo njeno življenje tako hitro poslovilo.

Ko pogledam nazaj...
Ni mi žal da sem se vsakič od nje poslavlala celo večnost-res-najbrš se je marsi komu to zdel neumno sam zdej sem vesela da je blo tak. Ni mi žal da sem jo objela vsakič ko sem jo vidla. Ni mi žal kateregakoli momenta ki sem ga preživela z njo.

Pa vendarle: ne morm vrjet da se je to zgodil...čakam da se bom zbudila iz te nočne more...

POGREŠAL TE BOMO-POGREŠAMO TE!!!-o tem ni dvoma. Tolk planov si mela kaj boš naprej delala v življenju. In verjamem da bi ti tut uspel, če bi dobila priložnost. Tolk življenja si mela pred sabo. Pa se je vse razbrinilo. Tolk veselja si nosila v srcu-pa nisi dobila veliko priložnosti da bi ga delila z nami. Tolk stvari je blo še pred teboj - pa jih nisi dočakala. Ampak neglede na vse - hvaležna sem za momente ko sva jih prežveli skupaj. Hvala ti!

Počivaj v miru.

26 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ja..Js tut poznala Luny..sm dans zvedla..life just isn't fair. Č si p kdo ni zaslužu tega, j p to ona. Poznala sm jo že neki cajta, ampk tist res swa se začele družt, ko je pršla letos k nm na teorijo. Prov spomnm se k sm jo na busu zadnjič vidla. Js sm še zdy usa v solzah. Prow tist..nmorm vrjet. Spomnm se usega kar smo počel na teoriji, ko smo skp skoz okn lezle, in kok smo se vedno režale.
Še vedno nmorm vrjet, šele zdy vidm kok mi je pomenla. Prov tist..nimam besed.

Anonimni pravi ...

Ja Klavdija bo ostala usm v spominu. Prov nerada pogledam v nabiralnik sms sporočilc ker mislm da bom spet dobila kkšn tak sms :" V sredo ja med operacijo v KC umrla naša birmanka Klavdija Jemec. Pogrebno slovo bo..."
Ahh ja čeprov sm jo malkrat videvala (na autobusu pa pr verouku, na bermanskih skupinah...)mi je preprosto povedano prirasla k srcu. Zares bila je oseba za katero je prihodnjost obetala še veliko dobrega. Usak dan mislm nanjo in se sprašujm zakaj glih ona. Ampak poti življenja se neda spremenit.

Anonimni pravi ...

Js sm jo tut poznala... z verouka... o bed kr nemorm vrjet d je ni več :( tko ful pozitivna oseba pa use :( mislem d guvorim za use d je to fuuul velka izguba in usaj js jo bom fuuul pogrešala :( Klavdija radi te mamo in pogrešamo teee <3*

Ninn^^ pravi ...

poznala sem jo. od 1. razreda sva skupej hodili na verouk. super oseba, ena mojih najboljših prjatlc. ko sem to zvedla sem bla na morju in sploh nisem mogla verjeti, da bi bila lahko ONA, zmerej tako polna življenja, veselja in optimizma - mrtva. bla je res nekej posebnega... spomnim se kko mi je povedala da bo šla na eno brezvezno operacijo... niti pomisnla nisem da bi se loh kej zgodil... vedno bo ostala v mojem spominu.

Anonimni pravi ...

Heii

Ta kŁavdija an no njena mŁajša sestra bo ud moje frende sušoŁka no sam me zanima če je kŁavdija tut pisaŁa bŁog tuki al pa kje?pliZZ udpiš

Unknown pravi ...

čau.moje sožalje!..točnu vem kaj prežiulaš pa tut drugi.lets marca je umrla moja najbulša frendica.pozlala sm jo kakšnu letu pa pu..pa smo ble ful povezane že.skp smo feštale,si use povedale pa use..ne da se opisat kuk jo mam rada,pa kuk jo pogrešam!..žiulenje res ni fer učasih..samu nisi sama.maš pratle k ti bojo pomagal it čet tu.(men so tut) in nikul nbo istu..sm čez cajt bo laži!..bot močna pa ohran spomin na klacdijo. lp

Unknown pravi ...

nasvidenje Klavdija Jemec

Anonimni pravi ...

klavdijo sm poznala od 6.leta. skupi sva hodile na anglo v pionirca in sva se res ful zaštekale (sam d se spomnm kaj use sva delale ...). pol je pa zamenala skupino zarad klavirja pa sva se vidle sam na proslavah od pionirca. in pol je kr naenkrat ni blo več. in pol šele enkrat 26. marca na Svetu vem. kr skp sm zlezla in nism mogla nehat jokat ='( ona je bla res največji srček in najboljši člouk na svetu. in sam da zdele tole pišem ... migre na jok. napisala sm ji pismo,pa ga nimam nikamor objaut. njene cifre u mobiju nom nikol zbrisala ... life's just NOT fair!
RIP Klavdija.

Anonimni pravi ...

Vse najboljše Klavdija.

Anonimni pravi ...

Vse najboljše Klavdija.

Anonimni pravi ...

i love u

Anonimni pravi ...

Pogrešam te, pogrešamo te. Nebo samo je žalovalo; sivo in nizko je viselo nad kotlino, a ko je bil grob zasut, so kanile nanj prve težke kaplje, solze iz nebes.

Anonimni pravi ...

lunja neveš koliko noči prejokam ampak vem da če bi vedela bi prišla innmi z lic obrisala vsako sleherno solzo.kjerkoli že si vedi ta te ne bom pozabila in ko pride moj čas bom vesela odšla samo da spet te bom srečala :'( i<3u :*

Anonimni pravi ...

vse najboljše klavdija u will never be forgoten remember that, miljon poljupčkov iz zemlje od mene in vseh drugih

Anonimni pravi ...

sweet seventens klavdija <3

Anonimni pravi ...

Gledam zvezdico na nebu in se sprašujem. Si ti to? Zvezda, ki nad nami bedi, da se še nam kaj slabega ne zgodi. Ni več mirnih noči, prosim, zaspi vsaj ti.

Anonimni pravi ...

Tudi vročina mi ne suši solz,ker jih je preveč, ko mislim nate moj angel.

Anonimni pravi ...

Naj solze namesto voščila povežejo tvojo dušo z nami na tej zemlji, ki se v žalosti namesto v veselju spominjamo tvojega osemnajstega rojstnega dne.

Anonimni pravi ...

Že pet let je od kar si zaspala za večno, izmučeno in prebodeno srce je strohnelo. Spomin nate pa ostaja v naših srcih, srcih vseh ki smo te imeli radi.

Anonimni pravi ...

Ne budite me vas prosim,
v moje sanje je prišla,
mi pobožala je lice, kakor angel je bila.
Ne budite me vas prosim,
veter sanje mi bo vzel,
vedno v srcu jo bom nosil
in nekoč za njo odšel.

(Stane Vidmar - Ne budite me vas prosim)

Anonimni pravi ...

Dvajset let,
ko so tvoji kodri razveselili ta svet.

In kaj je še lepšega od tega, da si za večno v srcu mojem?
Le to, da bi bila še v mojem objemu.

Anonimni pravi ...

Tudi če bi vse tvoje slike zbledele, mi še vedno ostanejo tvoje besede. In te tvoje besede mi naslikajo najprej slike veselja in nato slike žalosti. Dve sliki istega obraza.

"Stara sem 13 let,imam rjave kodraste lase, rjave oči,vitke postave,zanimam se za astronomijo,slikanje in glasbo,rada razmišljam o pomembnih stvareh, poskušam imeti vse rada in nikomur zameriti no to je samo grobi opis več pa lahko še spoznate."
Lunja

Anonimni pravi ...

Namesto enaindvajset svečk na torti,
namesto enaindvajset poljubov na lice,
te lahko obdarujem
le s potokom solz na svojo blazino
in z belo svečko na tvojo gomilo.

Anonimni pravi ...

Jutranja rosa in solze so se spet pomešale, ko je prišel tvoj obletni dan slovesa. Srce moje prebodeno, počivaj v miru.

Anonimni pravi ...

Vabila na rojstni dan nisem dobil, ampak vseeno ti pridem prižgat osmo svečko za tvoj rojstni dan.

Anonimni pravi ...

Na današnji dan pred devetimi leti si izgubila upanje. Morilska roka ti je razcefrala srce, kri je v potokih iztekla iz tvojega telesa in oči so se za vekomaj zaprle in niso več pogledale lepote sveta in ljudi, ki si jih imela rada. Nam si zapustila samo spomine in svoj grob z napisom na nagrobniku. Uspešni gospod doktor pa zlato ploščico na vratih pisarne z napisom predstojnik.

VSE FOTOGRAFIJE OBJAVLJENE V TEM BLOGU SO LAST AVTORJA.
VSAKRŠNA DISTRIBUCIJA FOTOGRAFIJ BREZ PRIVOLITVE AVTORJA NI DOVOLJENA.