Strani

ponedeljek, 18. avgust 2008

MART 2008 - Reunion #1

Ker MARTovci preprosto ne znamo žvet en brez druzga, smo mn kot teden po MARTu že mel reunion XD

In tako smo se zbrali u soboto na prešercu ob 15ih, kjer se je pričela dražba za pozabljene reči... Nekak mi je uspel pozabt majco gor ko sm se preoblekla pol ko sm že vse mela spakiran(pač eni smo bli mokri) tak da jaaa... sam fora ko res nism pokapčila da sm jo pozabla...mal se mi je čudn zdel ker je nikjer ni blo ampak pr men to ni nč čudnga tak da... ;)


Kuj ko sm pršla mi je Matic...mislm khm... MITJA! sunu kapco... pa glejte kako lepo ROZA GOBICO ma... in je ko en Che Gouevara XD





Tomaž....je to naklučje ali komentar na ozadje? XD (foto:Nina?)





Najboljši mentor(Primož) se ns je spravu slikat skupinsko fotko nek u lj... prežgana slika? yup...sam men čist všeč tak!





Saša(foto...Nina?)





Simon K. s Sabinino kapco (foto: Nina?)


Tomaž...spet...njemu se...smeji? =D



Tega Simona K. je blo pa teži ujet u objektiv ko onega-ampak je sedu zravn mene tak da...vstrajnost se splača ;)



Nekdo je končno pršu do soje kapce? XD





Kaj smo delal? eee looks nice ha? well it tastes nice too XD (foto: Simon? Nina? kdo bi vedu =D)




Naš plac zravn Čolnarne(foto:Simon K.)

Torej... če ste se u soboto nahajal u tivoliju in slišal kitaro pa folk ko tul : AAAAJ EINT GAT NOBAAAADIIIII!!!! smo bli to mi *angel*
Ko se je pa zvečerilo, nas je pa pot zanesla v Zalog, kjer smo opazval lunin mrk. In ker smo izjemno pomembne osebnosti, ste si lahk prispevk o tem pogledal na 24ur nasledn dan ( ekstrapomembenprispevek) Ekstravelikazvezda je pa seveda Mitja..mislm Matic Smrekar ....egocenter univerzuma!

Aja pa Niki je mela B-day, tak da smo ji eno lepo čestitko pa eno lepo roza gobico dal XD

In smo užival...zavita nejprej u martinovo jakno, pol pa u markovo bundo-pa me vseen zebl...ja no nekatere greje ljubezen-v mojem življenju vlada zima (AAAAAAAJ EJNT GAT NOBAAADIII!!!! NOBADIIII!!!! AAAAAAJM SOOU SJEEED END LOOOONLIII!!!!)

Škoda sam da je blo pol enkrat konc vsega-sej bi še kej napisala pa ne smem XD

V glavnem: Hvala vsem za prečudovit dan/noč ;)

Ni komentarjev:

VSE FOTOGRAFIJE OBJAVLJENE V TEM BLOGU SO LAST AVTORJA.
VSAKRŠNA DISTRIBUCIJA FOTOGRAFIJ BREZ PRIVOLITVE AVTORJA NI DOVOLJENA.