Strani

ponedeljek, 16. marec 2009

Corti


Mislm da še nism omenla tuki Cortija.... No to je u bistvu moja nova kitara XD Električna kitara se razume ;) Dobla sm jo od mojih prjatlov za b-day XD (hvalahvalahvalahvalahvalahvalahvala :P) pa so res lepo izbral ^^

Zanč ko sva se z Nino po parih mescih spet vidle(in mi je dala moj portret ko ga je narisala s svinčnikom pa lepo ukvirla...ful dobr ej XD sam friki mi je ko sm kr jst gor :D) sm ugotovla eno stvar....
Zadne cajta res nimam cajta žvet....zdele cel vikend sm delala spet za šolo...resno CEL VIKEND!!! To vklučuje petek(sm končno prebrala Prevzetnost in pristranost(ena od knig za slovo ko jo mamo za maturo))
Kokrkol že, ta matura res ubija in res preveč je vsega...da ne govorim o rednih šolskih obveznostih zravn....jst sam upam da bom spacala skupi, zdelala letnik, zdelala maturo in pršla tja kamor hočm...držte pesti :)

Ampak res...a nebi blo bolš da bi mel kao neki na izi zakluček pol pa na faksih sprejemce pač gleda na to na ker faks greš je itak fora kaj morš obvladat...če greš na fizo bv da se guliš s frenčo... če greš pa na frenčo pa itak da se lahk guliš z fizo u sredni ko fiza je čist zabavna (*angel*=nimam je letos več sam zabavna je pa še vedno...tut ko dobiš šut...je še zmeri zabavna :D)

iiin je ura že zgodna in čeri sm šla tut zlo zgodi(zjutri) spat tko da skrajni cajt da grem spat :)

Lahko noč!

1 komentar:

Unknown pravi ...

http://jakacbatko.blogspot.com/2009/03/now-thats-what-i-call-fun.html



Evo da boš mela kako extra objavo:P

VSE FOTOGRAFIJE OBJAVLJENE V TEM BLOGU SO LAST AVTORJA.
VSAKRŠNA DISTRIBUCIJA FOTOGRAFIJ BREZ PRIVOLITVE AVTORJA NI DOVOLJENA.