Strani

nedelja, 5. oktober 2008

Ker ego mam =o

Ok čeri se mi je pa res dal slikat...za en natečaj ko se je končal..aja točn: čeri XD No natečaj ma temo: Fotografiram, torej sem. Tak da sem se spravla sebe šklocat ane XD Mislm res: ker ego mam :o

No rezultati so dokaj bedni glede na zastavljen cilj ko sm ga mela u mislih...sej veste: npr. OSTRA SLIKA!?!??!?!?! lol... ja no pač...če nimaš dalinca zna bit reč zelo am...zakomplicirana če maš fotkiča like dost delč ker maš gor 50mm objektiv ker češ met ta dolzga u rokah lol... (me nč ne zanima kak to zveni...) No ja...vsak izgovor je dobr ne? No sej naslednič bo bol. Sm pa ugotovla neki zlo uporabnga: kak narest čiiist belo ozadje brez da si nabaulaš za to kake posebne pripomočke :)

Pa ugotovla sm še eno stvar: če maš reflektor pržgan par minut zna bit, da je zlo nevarn za karkol ko maš pod reflektorjem, da se zažge =D

Ma ja: torej: tle so tiste obupne fotke, obupnega osebka :P Ne se smejat XD





Ujeti momente v objektiv





Za vedno ujeti trenutki mojega življenja


Komentarji dobrodošli: razn tistga ko že itak vem(npr. neostrina pa zmazek pr prvi sliki XD)

5 komentarjev:

Nina pravi ...

Dej še ta tretjo gor! ;)

Astroy pravi ...

Ma ne-tista ne vela ko je že stara =P

Sugar pravi ...

men sta obe sliki ful všeč :)

Nina pravi ...

Ampak je huda in paše zraven. :)

bloodi pravi ...

zajebano sebe fotkat a?:):)

VSE FOTOGRAFIJE OBJAVLJENE V TEM BLOGU SO LAST AVTORJA.
VSAKRŠNA DISTRIBUCIJA FOTOGRAFIJ BREZ PRIVOLITVE AVTORJA NI DOVOLJENA.