Strani

ponedeljek, 29. oktober 2007

It's all about music

Dans je moj predragi pianino dubu redni servis pa uglasitev.... res povrnjena mladost mojmu pianinu =D tipke spet letijo kokr bi mogle (^_^)

No zbudu me je okol 9ih zjutri zvonc tko d sm se u par sec napraula pa zletela odpret vrata....obup :o pol sm nasledne par ur gledala serviserja pr delu...pa poslušala kako morm ravnat s sojim pianinom itd...u glavnem človk žvi za klaverje pa pianine pa se mu srce para vsakič ko vid kkšn zanemarjen pianino....čeprov pa....mislm kok keša ta človk zasluž :o mislm če računaš, d takle servis stane 140 eur, oglaševanje pa 30 eur....in če u enem dnevu nardi povprečno en servis pa 3 oglaševanja....dobi na dan prbližno 230eur, kar pa mislm d ni lih mal no...jz bi tut to.... se bi splačal...evo bom preusmerla vse moje sanje u to.......lol....NOT ;D

No ja u glavnem pol po tem ko se je pa skidu ta človk iz bajte, sm se zicnla za pianino in pol je nastala ena pesmca....ko sm jo najbrš pol ene 100-tim folkom že poslala.....pa če mi je všeč...sej ko bom prespala vse skupi se bom zgražala nad to pesmijo-kokr ponavad ampak pustmo zdej to...ker trenutno mi je všeč...če kdo če nej mi reče...sam priporočljivo jo je poslušat z zamaški za ušesa..sej veste je treba poskrbet za vaše duševno zdravje ;)

In s klaverjem sm se ukvarjala se prav od....9ih zjutri do ene 18ih....par presledkov umes sam ok :)

No u glavnem zdej se bom pa spravla na potterja-vem d sm že dostkrat rekla d bom počakala na slo verzijo, sam zdej sm se odločla d bom u ang prebrala....no dost za enkrat ;) če se mi bo dal bom pa še kkšn blog napisala :)

Ni komentarjev:

VSE FOTOGRAFIJE OBJAVLJENE V TEM BLOGU SO LAST AVTORJA.
VSAKRŠNA DISTRIBUCIJA FOTOGRAFIJ BREZ PRIVOLITVE AVTORJA NI DOVOLJENA.