Strani

nedelja, 30. december 2007

LJUBLJANA je ena sama LJUBEZEN (Zoran Jankovič)


In ja, res je do izjava Jankoviča(župan lj če kdo ne ve)....vsaj tko pravjo plakati ko strašijo po lublani.... ko sm ga prvič vidla(par dni nazaj) sm se mogla brzdat d se nism zvijala po tleh od smeha....hja tak učinek pač ma....večkrat sm ga vidla, čedali bol bogi se mi zdi ;)
A vas to na kej spominja? Tko rahlo se mi to kopiranje za: sLOVEnija, ampak nikakor ne štekam kako sta povezane Ljubljana in ljubezen??? Se prav bi mogl lublančani iz ljubezni do drugih lublančanov(jz nism tko d jz očitno delam lahk u lj karkol se mi zazdi ;) ) dajat reči u smeti in ne na tla in tako dalje? OK, če bi to delal iz ljubezni pol bi bla lublana defenitivno najbolj usrano mesto na zemlji...tko pa pač reč namest d jo vržeš na tla vržeš u smeti(če sploh) sam zato d te nov kkšna bakica nahrulla d pober smet pa vrž u smeti....no ja so tut kkšni skavti pa taborniki itd. pa kkšni ko pač majo tok zavesti ampak če vzamemo populacijo nižjega inteligenčnega kvocienta bo to pomojem glavn razlog zaka se u lj ne utaplamo u smeteh.

No u glavnem to se mi zdi...rahlo...eeeee....smešno XD mislm resno: Ljubljana je ena sama LJUBEZEN! Ni kej =D (nice one Jankovič ;) )
No ja prešerc je zares center univerzuma in tut čeri se mu nism mogla upret, tak d smo šle jz, Mateja, Nina pa Maja nejprej u koloseja gledat Good luck Chuck (tko like tretič u roku dveh tednih u koloseju lol)

Chuck....Chuck....eee....that remindes me on....CHUCK NORRIS :D (No u bistvu me je nanga spomnu Jakatov blog ko sm ga prebrala pa mel en filmček o njem gor :) )

And here are some facts bout him ;)

-Chuck Norris doesn't read books. He stares them down until he gets the information he wants.
-Chuck Norris counted to infinity - twice.
-When Chuck Norris does a pushup, he isn’t lifting himself up, he’s pushing the Earth down.
-Chuck Norris is so fast, he can run around the world and punch himself in the back of the head.
-Chuck Norris doesn’t wear a watch, HE decides what time it is.
-When Chuck Norris sends in his taxes, he sends blank forms and includes only a picture of himself, crouched and ready to attack. Chuck Norris has not had to pay taxes, ever.
-The quickest way to a man's heart is with Chuck Norris' fist.(lol so true =D )

No in tako dalje....če koga zanima ma tle stran

Hm ja ok kje sm ostala :D ajaaaa točn lublana(je bolana)...no u glavnem smo hotle it pol še dan d pogledat ko so bli lih na prešercu, sam ko smo se prfurale u center je blo že konc vsega skupi tak d ni blo nč iz tega, smo šle pa lepo na en čaj/vročo čokolado nekam u center pač :) mal prej so pa nastal teli posnetki...




Te fotke le in izklučno zato d vidte kak je u lj ;) Pa ja Jaka, spet bom rekla d niso dobre fotke ko če so ti pa to dobre pol pa tut ne vem kaj nej :P Spet nism mela stativa sabo....tko d fotke itak d so zmazane pa itak nism mela cajta d bi dejansko SLIKALA...sej enkrat ko bom šla le in LE in SAMO slikat bom mela zih, sam tak pa...

Pa neki sm opazla pr sep....dost manj uporabljam funkcijo avto na fotkiču. In dost več manual. Se pravi d počas sama znam ocent svetlobne pogoje in prilagodit nastavitve... POČAS! Pa mislm d se mal izboljšujem na področju fotografije...čeprov moje fotke so še zmeri en navaden drek sam ok...bol ko gledam kok nore fotke drugi delajo bolj se zavedam kok slabe delam jz...pa prosm sploh ne omenjat telih tle ko vem d so slabe iz vseh vidikov...maby za kake lajike. OK kokrkol že :D. Nakladam anede?

Tole pisala like celo popoldne....začela okol 3eh popoldne, končala zdele ko ura pol 8ih zanimiv kak jz bloge pišem ane ;) ko zravn še tisoč reči delam, me ni za compom, pridem nazaj, naprej pišem...itd.

Glede teh počitnc pa lahk sam tole rečem:
Mogla bi se učit.

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Darja je rekla da morem sem komentirat in ne njej na msn :)
Torej, Darja zadna slikica mi je ušeč. In mi je vseen kaka je resolucija in bla bla (ne spoznam se=)) ušeč mi je. In ja bolana Lublana je fino okrašena =)

Astroy pravi ...

nop ne spoznaš se =P

pa če ti je všeč...hjaaa boš pa kdaj mogla pridt u lj d jo boš še u živo občudvala ane ;)

Anonimni pravi ...

:p...pa kaj..sem vseeno zdrava četudi se ne spoznam :P

ja jaz bi takoj sam prevoz pa to..

lahko pa ti priješ v mb...boš tudi mela po moje kaj za slikat

Unknown pravi ...

Ej lepe fotke. Ful lepo k se sam lučke vid. Drgač se pa Pankrtov držim...Ljubljana je bolana!

*biba* pravi ...

norc... dei napiš en blog o men... pa o moji depresiji :D ... pa o tistu kar smo se pogovarjale učeri.. kolk so tipi prasci ...

Anonimni pravi ...

Slikco si pa z mojga bloga vzela, ne? ;))) Jo prepoznam, tud če si jo s PhotoShopom popravla :P .

Anonimni pravi ...

PS: Mislim na 1.slico (Voščilo od Jankoviča), ne okrašeno Ljubljano.

VSE FOTOGRAFIJE OBJAVLJENE V TEM BLOGU SO LAST AVTORJA.
VSAKRŠNA DISTRIBUCIJA FOTOGRAFIJ BREZ PRIVOLITVE AVTORJA NI DOVOLJENA.