Strani

petek, 28. december 2007

Lublana

Zakaj na registerskih tablicah piše LJ?!?!?! Pa itak vsi pravmo LUblana....razn kkšni tujci pravjo LJubljana......ah ja tak je to :)

Nooo čeri sm prežvela prečudovit dan v ljubljani....no ja popoldne pa večer.

Kaj je blo tok čudovitega? aaaam recimo d sm po like pol leta srečala eno prjatlco ki bo seveda ostala neimenovana(ime ji je Špela, pa je MART-ovka(*angel*)).
No šle sva na biljard u areno pa mal nadlegvat klaverje pa kitare u Big Bang-a(ext BOF), pa pol u kino....u glavem blo je super, pa od nje dubla za božička okvir za sliko pa morm rečt d fuuul lepo sede u mojo sobo tak d komi čakam d dam kkšno sliko razvit d jo pol not fliknem =D
No u glavnem ful sm se mela lepo. Ampaaak...pol je pa mogla it... ='( nazaj v Ruše.jz je nebi pustla...mislm kr šla je...kr...zapustila me je =( (pa dobr u bistvu so jo njeni tastari zvlekl sam pustmo podrobnosti ;) )

Iiiiin pol....ker nism hotla še it dam.....sm šla u center.Ko sm u centru se lahk sprehajam u nedogled, mal nabijam kilometre ob lublanci pa tm okol. Ampak ker je like december....slučajno med Božičem pa Novim letom.... se je slučajno tm dogajal dost...en hrvaški cepec je mel na prešercu koncert tak d ja nisi mogu normalno mem pridt. Sam sm mela vsaj slušalke u ušesih če ne druzga...čeprov se je seveda tut čes musko od mojga predragega MP3-ja slišal preveč. No kokrkol. Iz fotografskega vidika dost bolj zanimivo pa je blo tm poulično gledališče in od ene 3eh al 4ih predstav ta dan je bla tut ena predstava ko so se umetniki mal igral z ognjem :) tega nism vidla prvič, sam sm mela pa prvič pr sep fotkiča d sm dokumentirala dogajanje...no ja s temi fotkami je takle...nism lih profi...
And here they are....





3 komentarji:

PingWIN. pravi ...

Wow,iz mojga vidika so pa super.:o
Se posebi prva pa tazadnja!Resno!*se klanja*

Unknown pravi ...

Še enkrat rec da maš zanč fotke pa ti vrat prerežem, pa Nikona ukradem! ZAKON SO!!!!!!!!!!!!!Tih bod!

Astroy pravi ...

Karkol sssam nne niiikonaaaaa ='(

VSE FOTOGRAFIJE OBJAVLJENE V TEM BLOGU SO LAST AVTORJA.
VSAKRŠNA DISTRIBUCIJA FOTOGRAFIJ BREZ PRIVOLITVE AVTORJA NI DOVOLJENA.