Strani

petek, 22. februar 2008

Aja točn....

...prejšn tedn enkrat sm bla na morju =P






Po tem ko sm šla dam iz informativcev....Aja točn, o tem pa sploh še nism nč pisala XD No tista usodna 2 dneva za vse četrte letnike,... Nista bla lih usodna zame na srečo. Mam še en let...seej si bom zmislla ne? ;) Ma sej pr men ni problem da ne vem kaj bi, kokr majo eni ful problem. Jz mam problem, da mam 2 totalno različni opciji in vsaka predstavla čist drugačn lajf naprej. Življenska odločitev? O yeah.
Torej kere sta te 2 opciji? Fizka al pa multimediji.
Popolnoma različno? O yeah. Me je strah? O yeah.
Me je strah naslednjega leta? O yeah!

OK hm ja informativci torej....začel so se tistega usodnega petka 15.2.2008, ko me je mami dopoldne zapelala do IAM-a ( to je like 10 min stran od tle z avtom(če ni gužve)) In tm me je čakala Sanja, ko dopoldne ni vedla kam nej še gre, pa me je pol povabla zravn.... Pa tja hod tut moja sestrična Mojca, ko je lih tkrt dežurala tak da sm še njej težila(sorry mojca *angel*) No IAM je Inštitut in akedemija za multimedije. Pol sm se za pauzo dubla z Nino pa z enim njenim frendom pa frendom od tega frenda...u glavnem smo šli na "kuhančka" sam valda jz pila čaj as usual (fuj ona reč)...

No pol je pa sledil FMF...za tiste nevedneže, ki ne veste kaj je to- to je Fakulteta za matematiko in fiziko. Šla na informativca za fizo valda....no Lucija ko je šla z mano je praktično spala tm zravn pa umirala od dolgcajta, men je blo pa čist ql lol. No pol smo še mal bluzil okol, pa šli na observatorij pogledat Vego(teleskop ;) ) Cool zadevca....fuuul natančna....ko še ni bla zakablana si to par tonsko zadevco lahk z enim prstkom vrtel, ko je na olju ko je pod pritiskom....u glavnem fina zadeva XD. Pol sm pa še Lucijo pospremla na predvečer izida zadnga dela potterja u slovenščini tak da čakam zdej da jo prebere pa mi jo posod(točn...Lucija a si že prebrala? *angel*)

No pol je pa u soboto sledil še obisk faksa za Multimedijske komunikacije
v Šempetru pri Novi Gorici. Sam tm mi ni blo lih všeč... Čeprov pokrajna pa klima pa to....ful zakon =o Sam gledaš za kerim vogalom je morje ;) no sam da smo pršl do morja smo mogl pa še "par" ovinkov narest.

Evo u enem tednu sm bla na snegu v gorah, pa vse do morja in na koncu še na luni....vsaj z mislimi ;) Fino blo. Pogrešala sm počitnce....zdej bo pa spet sql...I don't like it...ampak pač treba potrpet-sej sam še 1,5 let... Pa matura...ujej =o Ok sej od zadnga letnika me še par počitnc loč...upam da bom zdržala. No grem spat zdej.Lahko noč!

Ni komentarjev:

VSE FOTOGRAFIJE OBJAVLJENE V TEM BLOGU SO LAST AVTORJA.
VSAKRŠNA DISTRIBUCIJA FOTOGRAFIJ BREZ PRIVOLITVE AVTORJA NI DOVOLJENA.