Strani

nedelja, 24. februar 2008

Vse umira....

Najbrš že vsi veste ampak vseen: Umrla sta dva slovenska pomembneža... Perko ter Drnovšek... R.I.P.

Umirajo pa tudi počitnice, upanje na boljšo prihodnost, umiram tut jz...kdo ve...mogoče me pa jutr ne bo več tle. No za vsak slučaj mam tle playlisto kere pesmi morjo bit na mojem pogrebu(če bo kdo sploh pršu):

-McFly- I'll be OK (LOL)
-Poleti(zaupaj, ko ti bo hudo, moj angel, prav vedno, tukaj ob tebi bo. Poleti in kadar svet te zapusti, poleti in vedi, da si z angeli)....no to pesem ns je enkrat 5 pel troglasno(jz sm mela soj glas zgori..čeprov je krizno če si sam, mi je pa fino ko lahk po soje si zmišluješ :) ) in res smo spravle bakice u jok...no ja res je lepa pesem... aja pa morjo bit solisti pa troglasno in nikakor zbor =D
-O nepričakovani dan...ampak ne besedila ampak sam mrmranje =)
-Kjer si ti(Vem obstaja kraj, kjer me poznajo vsi....)
-Jonova balada (to je res tak lep komad :o)
-Samo edini
-Lemon tree(tut solo en pet lol)

No to bi bla torej playlista za moj pogreb....tak da ko umrem da bom mela vsaj lep pogreb :) aja pa vse pesmi morjo bit z kitaro...vem...zahtevna sem =) Pa župnk bo zih totalka nasprotoval temu ampak kaj mormo...tak čem da je :)

No ja sam vseen upimo da jutr še nom umrla. Ker mene je strah smrti. Jz sm verna. Verujem da ko je konc zemeljskega lajfa da je neki tm...nebesa...čeprov nekak se mi zdi da bi mogl to dost bol abstraktno dojemat kokr si eni to predstavlajo(kao da tm kr srečuješ folk pa tak)... no ja nihče ne ve. Ampak verujem v Boga in verujem da ko je konc tega da ni KONC. Pa verjamem v duhove. Verjamem, da duše lahko še neki časa ostanejo na zemlji po tem. Zakaj? Ker včasih, če ti umre kdo od bližnih lahko neki dni še čutš njegovo prisotnost. Res. Noro slišat ampak verjamem v to. Tut če ni znanstveno dokazlivo ;).

Sam vseen me je u bistvu strah smrti. Če kdaj rečem da čem umret. Al pa da najbol da umrem. V bistvu ne mislm resno. Ampak včasih se enostavno počutm kokr da je to tist ko bi tist moment neki osebi najbol pasal. Ni nujno da tisti osebi ko se z njo o tem pogovarjam. Ampak pač tak se včasih počutm. Kokr da bi blo nekaterim bol, če se nebi nikol rodila. A to boli? O ja.

Zakaj me je tok strah smrti? Konc koncev če so nebesa neki lepga...?
Strah me je zato, ko preden umrem bi rada kej dosegla. Nečem še umret. Preveč je še stvari, ko bi jih rada dosegla. Vse kar je zdej je to šolanje.

Rada bi dokončala študij, najdla eno reč ko bi jo delala pa bi me veselil...no ja sej mislm da sm jo že najdla...čedali bol me na multimedijo vleče ;)

Rada bi najdla nekoga ko bi me mel res rad v pomenu besede fant-punca....pa tle najbrš pol enkrat u prihodnosti bi mela tut kake froce čeprov ne vem če bom te dve želji lahk uresničla... ampak ok pustmo to zdej....

Rada bi živela še vsaj neki cajta pa dožvela svet :)

U glavnem pa še ostalih tisoč reči :P

Pa strah me je neznanega. Strah..tak preprosta beseda. Osnovno čustvo. Močno čustvo.

Strah.

3 komentarji:

Unknown pravi ...

Ej ful zakon barve. Čist zlate. Lepa fotka...

Astroy pravi ...

lol to izbrskala iz arhiva =P
Nastala: 26.9.2004 ;)

Jero pravi ...

Wow... globoko. Se čist strinjam s tvojim razmišljanjem. Nekej je nad nami, ob nas, pa čeprou tega ne moremo dokazat (sej tudi še niso dokazal nasprotno...).
Ljubezen bo pa tud pršla (princ na belem konju in podobne zgodbice ;) ), sej morda te pa že kdo kje čaka, pa ga ne vidš...
Glede repertoarja pa: nima župnik kej nasprotovat. Če je pr nas lahko en na klavirko spremlou ljudsko petje (lol), ne vem zakaj ne bi mogu na kitaro, ki je že itak ustaljeni inštrument v cerkvi...

VSE FOTOGRAFIJE OBJAVLJENE V TEM BLOGU SO LAST AVTORJA.
VSAKRŠNA DISTRIBUCIJA FOTOGRAFIJ BREZ PRIVOLITVE AVTORJA NI DOVOLJENA.