Strani

nedelja, 4. maj 2008

481 vrat + 1181 oken + 2 km hodnikov = ŠKG

old school


Hm jaaa....zanimivo dejstvo ne?

481 vrat, ki jih lahko zaloputneš,

(dobro varovanih vrat(mobič valda))


1181 okn skozi katere lahk skočš al pa splezaš, pri tem pr približno 590 takih pr katerih se najbrš novš poškodval pr tem....najbrš....če nisi lih jz al pa kej....(klet pa pritilčje ;) )

(ko se pr kemi med poukom igraš z mobičem...*angel*)

2km hodnikov, po katerih lahk laufaš pa upaš da novš zamudu pouka...


uuuu najbrš bi blo zanimivo ugotovit tut kok stopnic mamo... sej veš tiste stopnice ko jih mormo vsi tretji pa četrti letniki zjutri ko smo še čist koma prehodt da pridemo do naših classov...skor vsi...no ja, sam mamo vsaj lepši razgled kokr fazančki pa ext fazančki XD

In seveda en sam 3.a....moj class..... 33 človčkov(34 če štejemo pirnata ko se je letos prepisu, 35 če štejemo še našega razrednega namišlenega prjatla bojana) tale fotka je iz tazadne duhovne obnove :)


To je torej moj "drugi dom"....

Ga mam rada? No ja...recimo...če odštejemo teste pa to....pa psiho...ojej.... No važn da se bote ostali že cvrl u peklu...khm...mislm mislm da se bote ostali že pridno učili na vaših šolah medtem ko bomo nekateri še u pon pa tor uživali v brezskrbju tako imenovanih "projektnih dni," v času katerih lahko približno natančno delaš kar hočš XD Tko da ja...uživite v šoli ;)

In še zaključna misel za danes: Igranje kitare in zravn moje tuljenje rulez! =P

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Blagor vam,"projektnikom":D!
Pa tale slikca okna mi je zlo všečna.:)

Sugar pravi ...

ej stara. škg je zakon, ni kej :P pa loh se spravš z mano na kavo, k maš tok časa? jutr, po pouku?(ki ga ti nimaš) :P

Unknown pravi ...

vidm da maš ful cajta za vse razn zame *angelček*

sj ti pridm u petek težit, ne skrb ;)
sam sj nom tolk cajta u petk doma, k sm zmenena s kolegi :)
vidš d znam poskrbet zate;)

love ya my sis ;)

Jero pravi ...

hmm... že skor 7 let kar sm biu tuki...

Anja Cimerman pravi ...

Živjo!
Sem Anja,bivša maturantka iz 4.c ŠKG,tista visoka z veliko čupo.Česen me je prosil,če bi za Stično oblikovala en letak o ŠKG in sem potem za hec šla mal na internet vohljat za slikami in sem naletela tudi na tvojo stran in slikice.Ne bi rada kršila rdečega pravila spodaj,zato te prosim za dovoljenje za uporabo fotografij ŠKG.Te bodo,kot rečeno,objavljene v zloženki.Če mi dovoliš,imam še eno prošnjo:bi mi lahko poslala vse fotografije ŠKG?Predvsem bi potrebovala še kako sliko stavbe ali kakega zanimivega detajla ali pa fotografijo, ki predstavlja katero izmed izvenšolskih dejavnosti.Upam,da ti ne težim in da boš dovolila uporabo fotk.Mimogrede,tvoje fotke so mi všeč.Zelo čiste in lepe so.
Hvala ti in fino bodi,
Anja

P.s.: Na tem Bloggerju sem se znašla prvič in ne obvladam njegovih pojavnih zakonov.Če se moj e-naslov ne izpiše,ti ga pustim tule: kaos.la.boheme@gmail.com.

Anonimni pravi ...

ah ja že 1 leto in pov odkar sm jst teku po teh "belih hodnikih", da nebi zamudu. jih kr mal po grešam:)

VSE FOTOGRAFIJE OBJAVLJENE V TEM BLOGU SO LAST AVTORJA.
VSAKRŠNA DISTRIBUCIJA FOTOGRAFIJ BREZ PRIVOLITVE AVTORJA NI DOVOLJENA.