Strani

sobota, 24. maj 2008

Petek....

Včeri je bil torej zares Petek z veliko začetnico :) Ko je blo konc pouka...tist občutek svobode-čeprov sam do dans ampak vseen-lovin it XD

Torej...nejprej sm šla dam in sm doma neki cajta vegitirala....pol ko je pa bil poleg moje seke doma tut avto, so se pa odprle neke čudovite možnosti da...grem nekam XD
In sm se spomnla da je neka določena oseba omenila da bo u lj in pol sma se s to določeno osebo duble in šle u moj najljubši lokal XD




Ta določena oseba se imenuje Nina =)





Pr'skelet =)


Potem, naju je z mojo predrago sestrico pot zanesla u Domžale, kjer sm se srečala z drugo Nino-mojo bestico...in pol po nekem cajtu sm jo končno prepričala da gremo iz domžal kjer so bli...pazi to...Čuki XD.... na en normaln koncert na Beričevo kjer smo poslušal nejprej skupino po imenu Ninurta pol ko se je pa policija ko je pršla neki pregledvat odstranila, sta pa na oder pokukala še Slon in Sadež XD


Matej-vokalist pa kitarist





In sm slikala več al mn njega....





in šeenkrat XD





In šeenkrat-tle je prov Tomiju iz Siddhov mal podobn XD





Slon





Sadež





Pol se mi je pa začel mal dogajat...



Pol smo pa šle, in smo šle nazaj v Domžale, kjer je bil pa na odru Trkaj pa še en človk.... pa sm si rekla: zakaj pa ne? In šla še mal šklocat-totalno bedna osvetlitev pa ozadje pa vse pa tut folka se je dost gnetl pod odrom tak da nism mogla lih kej preveč ustvarjat ampak ok....


On fire


No to je blo torej prvič ko sm se zares preiskusla u koncertni fotografiji. Naučla sm se velik, večino sicer zdej ko doma pregledujem fotke ko vidm kaj sm naredla narobe ampak ok. Vse je enkrat prvič in naslednič upam da bo bolš. Drgač pa ni blo slabo združvat dve zlo pomembni reči u mojem lajfu: musko in fotografijo. Ful blo dobr :)

Ni komentarjev:

VSE FOTOGRAFIJE OBJAVLJENE V TEM BLOGU SO LAST AVTORJA.
VSAKRŠNA DISTRIBUCIJA FOTOGRAFIJ BREZ PRIVOLITVE AVTORJA NI DOVOLJENA.