Strani

nedelja, 7. september 2008

Maribor & MSN

Več kot en teden nazaj(petek, 29.8.2008) sem se po nevemkolkem cajtu obljubljanja drugim in sami seb da bom pršla enkrat u Maribor.... no končno sm se skidala tja =)

In sem šla zjutri na vlak in se furala ene 3 ure na štajersko...aja a sm omenla da sm dan prej lih dam iz dolenske pršla? u 3eh dneh sm se 12h furala z vlakom XD

Hm ja torej...Maribor.. Univerzitetno mesto Maribor...huh... tm se dogaja...bol mal mrde.... in dejansk ni skor nč za delat... Je pa res, da je super mesto za pohajkovanje... in mogoče tut za moj študij? Bomo vidl...

No ko sm pršla dol z vlaka, je bil moj prvi večji podvig: najdt Špelo...in sm jo najdla...in pol sm bla kr čist vesela ko je že celo večnost nism vidla...like... 2 dni ;)



Špelaaaa




FERI...moja mogoče bodoča fakulteta od znotri...o yeah treba si je blo mal pogledat zadevo XD




Marina...prjatlca ko sm jo vidla like za 10 min... no ja vidte lahk da se fuuuuuuuul rada slika,... no ja sej pol sm jo čeri vidla za mal dl cajta ko sma ble skupi na koncertu vesolje veselja ;)





Mene pa Špelo so mariborski škratje probal preplašt...kljub strahu mi je uspelo posneti to fotografijo, ki potrjuje obstoj le-teh...





Ker se je Rebeka Dremelj tulila čes cel MB, si nism mogla kej, da nebi šla mal slikat njeno pojavo...kaj si jst mislm o njej... khm...ja no upam da vm je jasn ;)



No ja...lep dan je bil :) Sicer pa...sem oblubla da še kdaj pridm.... oblube je pa treba držat ne? =P

Ful ne maram dejstva da je tok mojih frendov iz drugih koncev Slovenije...ker to pomen, da jih ne morm vidt tok pogost kokr bi jih hotla... pa da ne morm bit ob njih tkrt ko bi hotla... Lahk rečm sam: tenx god for MSN ;) Super sredstvo za ohranjenje stikov. Pa nej eni še tok pljuvajo čes nega pa zakaj se preprosto ne dubimo na kavici pa poklepetamo? Huh ej ne veeem...zato ker nejprej da do tja pa nazaj pridem bo stal kake 16€ pa trajal skupi 6 ur, al pa bo stal 26€ pa se skupi furam 4 ure.... (ta primer je za MB) sej če maš dost keša pa cajta ok ane... sam eni pač nimamo... U glavnm da ne slišm nobenga pluvat čes MSN... ko sm prek njega ohranila velik stikov s frendi in dubila tut dost novih frendov :)

1 komentar:

Nina pravi ...

Kaka lušna slikca Špele. :)))

Ja, MSN... ohranja stike in te zalepi pred ekran za cel dan...

Se še odločam o tem, če naj ga prevagam na dobro ali slabo stran. Odvisno od tega, če zdelam 4. letnik. Je pa lepo slišat od prijateljev vsake toliko. ;)

Lp, Nina

VSE FOTOGRAFIJE OBJAVLJENE V TEM BLOGU SO LAST AVTORJA.
VSAKRŠNA DISTRIBUCIJA FOTOGRAFIJ BREZ PRIVOLITVE AVTORJA NI DOVOLJENA.