Strani

sobota, 13. september 2008

Ritem mladosti 2008

Torej... 12.9.2008 se je zgodil en izmed tistih dobrih koncertov ki združujejo kup glasbenikov in še večjo množico ljudi. Zgodil se je Ritem mladosti 2008.




A vse skupaj se je začelo bolj... borno ;)

No u bistvu so ble prej še nekakšne igre...nism pršla dost kmal da bi vidla kej sam že zadnji ostanki so se mi zdel zabavni (Bossaball, Menserola, Red Bull Narobemobil,...) No nima veze...pol se je končno začel s tem da sem laufala nazaj pred oder iz meka kjer sta ble Nina(soseda) pa Mateja(seka) pa sm šla jih še mal pogledat ko mi blo dolgcajt...no ja nebi smela XD ampak ok...sem dost kmal pršla da sem vidla enga mojih najljubših slovenskih bendov:

Puppetz...





Pol so sledil I.C.E....





Ok od tle naprej pa sami razločte ker paše u kero skupino jst dejansko ne poznam folka in se mi ne da gruntat kdaj sm kej slikala XD





Pazi to...za tega clo vem: Zablujena generacija I'm smart ha? *angel*


Nastopajoči so uspeli množico skozi cel koncert ohraniti na nogah... aja a sm omenla da je bil koncert na parkirišču pred kolosejem? =P



In še enkrat...




In še enkrat...




Tole je pa Kaja...smo šli na pjačo pa sem se mogla mal igračkat XD





Občinstvo na koncu koncerta... če smo začel od zadi, je treba tut končat tak ;)
Mislm da je mal lepši pogled kot na začetku no XD


No najbrš ste opazil da so vse te fotke slikane iz občinstva...naslednič ko grem km si dubim akredetacijo-oz mi jo kdo drug dubi ;) ...čeprov bi si jo tut zdle kamot sam če bi se mal pozanimala...ampak ok :D next time....

Sam koncert bil pa res zakon...edin škoda da niso bli Puppetz mal kasnej ko blo več folka pa tema...ampak ok bomo prežvel... No če slučajno kdo ko tole bere ne ve kdo so to, nej se mal pozanimajo pa vpišejo Puppetz v YouTube al pa km: res en bolših slovenskih bendov so.

A je kdo izmed tistih ko ste bli na koncertu opazil pr tej pesmi omar ti si teslo nevemkaj kakorkol že gre...tko vsi smo znal: Omar ti teslo, ostalo si pa slišu sam mal momlanja zravn-važn da vsi zadanemo bistvo ne? XD

Aja pa: hvala za družbo folku ko me je prenašu....hvala za marelo, pa hvala za čaj, pa hvala da me niste nikol zgubl, hvala da sem dubla fobijo pred skreti XD ;) hvala da se ob tem ko pomislm na MART u ljubljani skor zaletim u kakega MARTovca/MARTovko, pa hvala za mobitel, pa hvala za prevoz, pa hvala za...hmmm.... še kej? no nč mi ne pade več na pamet ^^ Aja: hvala za dež :D (čeprov sm zdj mal prehlajena)
(zdj pa ugibite kere zahvale so sarkastične kere pa ne tisti k niste bli vs cajt z mano al pa sploh niste bli...)

Drgač pa ja...kokr sm si že na msn-ju napisala povzetek:
Koncerti so zakon.... puppetz so zakon...zablujenci so zakon....DMPjevci so zakon....omar je pa teslo XD

P.S. Moje sožalje vsem ko vs silm da tole berete XD

2 komentarja:

Megs_on pravi ...

Blagooor... Skoda k mi ni uspel prit,ze zarad I.C.E. :( Sam si pa car da nardis sred koncerta take dobre k se je zihr use premikal pa tresl naokol :D
P.S.Ne gre mi sprement te ruscine,sej jezik mam nastiman na slovenscino ampak tist pa sploh ne vem kk sprement :o

Anonimni pravi ...

ampk glih tkt smo mogl bit u franciji an.. in pol se še slikaš z nejcm in nč ne omenš doklr nis mela možnosti vidt moje reakcije an!! aaaa xD

VSE FOTOGRAFIJE OBJAVLJENE V TEM BLOGU SO LAST AVTORJA.
VSAKRŠNA DISTRIBUCIJA FOTOGRAFIJ BREZ PRIVOLITVE AVTORJA NI DOVOLJENA.