Strani

sreda, 12. september 2007

Fotoreporterstvo je mučna reč

lNo pa sm se spet spravla blog pisat...pa ne tok zarad tega ko bi mi blo dolgcajt ampak bol zarad tega ko sm preveč zmatrana d bi še kej za sql naredla, spat pa nečem.
Je šele začetek šolskega leta jz sm pa že na stopnji ko sm premal naspana, pa ko se mi ne da več učit...ups ;)

No ja...d bom utemeljila soj naslov bloga...dans zjutri mt vzame fotkiča(kompaktnega) s sabo u službo...in prašam zakaj? Zato ker gre menda popoldne slikat otvoritev nove telovadnce u OŠ Ihan. In ker vem d je ona zmeri ful zaposlena, se jz ponudm...no ja pa tut zato ko bi to pomenil d bi mela utemeljen razlog zakaj čem Nikona D80 nazaj od strica dubit ko ga je kao rabu...

In kake 45 min pred začetkom prireditve mt pokliče in pove: "I'm not gonna make it..." kakšno naključje...še dobr d sm se zjutri sama javla čene bi se mogla u pol ure psihično prpravt na skakanje s fotkičem u roki pred par sto folka....Pa dobr...u glavnem vsaka izkušnja neki šteje...tut tale... In sem slikala od župana domžal Tonija Dragarja...

...pa do najmlajših...osnovnošolcev(mislm kok je to mejhn folk :o to so še bol tamali od fazanov :o ), katerim je ta telovadnca sploh namenjena...




















No ja kokrkol...Mel smo tut dobre pevce... no Neža Drobnič, najboljša debitantka na letošnji Slovenski popevki je doma par sto metrov stran od mene in še vedno z veseljem nastopi na kakšnih lokalnih prireditvah ob klavirski spremljavi svojega brata Bineta. No u glavnem ona men res noro dobr poje, tko d....

Hm ja no to bi blo to kar se tiče tele prireditve...

U glavnem ni tak lahko skakat pred unim folkom, pa zravn merkat d novš slučajno se pred kamero znajdu pa ji kader uniču...

Pol po tem sva se pa še z mojo SOS(sestrično od sestrične) mal zafrkavale s fotkičem, in je nastal par fotk....

















































Hmm....ja no....dost slik za dans ne? Fotografija je pač ena od reči ko mi tut dost pomen... en izmed načinov ujemanja trenutka, razpoloženja... sej poznate tisti pregovor: SLIKA POVE TISOČ BESED. Se prav to pomen d sm sam z slikami tle napisala 7 000 besed....ko bi lahk tok hit spise napisu :o to bi blo taaak zakon ;)
No še 2 dni, pol pa Pariz....oči se mi nekako zapirajo tko d bom počas odtavala v kopalnco pa pol u postlo...in kot običajno je postla najbol trmasta reč na svetu-niti podrazno se nov premaknila nizi milimeter bliži k tep, pa če jo prosiš na kolenih(testirano ;) )...
No zdej so tri reči ko jih komi čakam:
-Pariz(15.9.-22.9.2007)
-2.reunion MART-a(menda x.9.2007, x>21 (more bit :o ))
-koncert od Siddharte(Tivoli, 5.10.2007)
No...sej brez skrbi novte se me še hit znebl...tolk o včeri(yeah, dans je že jutr(to mi je res svetovn stavk :D))
Lahko noč!
P.S. David lej ko nism niti ene reči ko bi mi jo lahk zameru napisala v tem blogu(upam no ;) ) :o pa si upi rečt d nism pridna ;) ...
VSE FOTOGRAFIJE OBJAVLJENE V TEM BLOGU SO LAST AVTORJA.
VSAKRŠNA DISTRIBUCIJA FOTOGRAFIJ BREZ PRIVOLITVE AVTORJA NI DOVOLJENA.