Strani

petek, 7. september 2007

Končno petek

People marching to the drums
Everybody's having fun
to the sound of love
Ugly is the world we're on
If I'm right then prove me wrong
I'm stunned to find a place I belong
(Mcfly-Transylvania)

Poznaš tist občutek, ko po koncu pouka ugotoviš d je končno petek in ko pridš vn iz sql bi ga najraj kr objel če bi ga lahk? No jz ga definitivno-sicer bi raj mela d nebi več nikol mela tega filinga, sam dobr sql se pač ne more odstrant brez dolgoročnih življenskih posledic tko d recimo d bom zaenkrat ostala pr tem filingu.
U glavnem tale teden je bil čist preveč zame ko sm bla navajena brezkrbnih počitnc, pol pa kr naenkrat it u sql kjer ti foksi sanjajo neki o testih, sprašvanju itd...scary :P

Po parih mescih sprašvanja: ja al ne, smo končno zvedl kdo pride u tretji krog avdicij za naše komorce, in ko list pršu do mene...zagledala soje ime gor :D res čist happy bla (^_^). Petje je zame ena reč brez katere ne gre-in zborovsko petje tut zakon itak-in mi mamo res dobre komorne zbore, sam je problem not pridt tko d če mi slučajno uspe,...bi blo zlo lepo ja :)

Drgač sm pa dans prežvela en lep večer pr moji bestici(velik petja, pogovarjanja pa režanja)...tko d sm menda kr dobre vole...čeprov mislm d sm jopo pr njej pozabla....ok če bi jz šla nekam pa ne česa kje pozabla bi blo čudež-me je kr strah Pariza-najbrš se bom kr cela zgubla..

Aja tle na blogu še nism omenla :)
V PARIZ GREEEM :D s classom-pač a-jevci smo francozi in a-jevci bomo šli za en teden v Pariz :D (najbrš se bom zgubla tm tko d....se ne čudt če me nov ne sam en teden ampak par mescev ;) )
No če pa kdo če kartico nej mi pa kr pove =)

Hm sam zuni pa je mrzlo...jz bom kr friznla :o kdo bi si mislu... septembra pa že sneg u gorah?nč...gremo smučat kaj nej ;)

Še eno uro pa pol pa bo že sobota...raj mam petek sobota je prebliz pondelku... Uživite dokler lahk. Jz bom ;)

Nočko

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

js bi kartico. :P pa čestitam za avdicijo :D

Astroy pravi ...

jz tut tep čestitam za avdicijo...kartico pa veš d dobiš ;)

Unknown pravi ...

Am Darja? Zgoraj ne vidim kje se piše komentarje. Bdw...ka nisi mogla še moje EMŠo napisat? 0612989500231. Drugače je pa moj blog čist ql in je veliko ljudem všeč. Tako da ni nč narobe. Ti bi pa res lahk več pisala.

PS: Kartico pošl z unim vojačkom:D

VSE FOTOGRAFIJE OBJAVLJENE V TEM BLOGU SO LAST AVTORJA.
VSAKRŠNA DISTRIBUCIJA FOTOGRAFIJ BREZ PRIVOLITVE AVTORJA NI DOVOLJENA.