Strani

petek, 14. september 2007

Ker zaspan dan...

Čeri je res zaspan dan...skor sm zaspala za u sql, u sql itak skos spim(ja ups ane), in pol sm okol 8ih zvečer še zaspala in se zbudla ob 11ih... u glavnem zaspano zaspan ;)

No iiiin dans je pršu tisti dan, ko smo ga prčakval že odkar smo prvič stopl skos vrata naše šole: PARIIIIIIIZ (and co. sam ok tist ostalo skor d ni vredno omembe ;P ) Sicer vs bom res vse ful pogrešala, sam ok žrtve so potrebne...upam d vm nov preveč dolgcajt ko mene nov nikol na msn-ju-ampak poglejte s pozitivne stran: Slovenija in bližna okolica bosta mele en teden miru pred mano...tko d bosta lahk spet mal zadihale ko novta mele mene na grbi ;)

Pa jaaa se zgodi ane...kartice dubite tisti ko ste mi rekl, ostali pa....če mi SMS-ate soj naslov se vs MABY usmilm.
Pa oblubm d se bom spomnla na vs ko boste sedel u šoli jz se bom pa potepala po Parizu ;)

No jz upam sam d nom česa pomembnga doma pozabla(kokr naprimer denarnco al pa fotkič al pa kej)...take reči mam pač u navadi ;)

Hm ja sej bi blo lepo če bi se "zgubla" u Parizu, pa pol "ponesreč" pršla nekako do Londona pa pol "čist slučajno" tm neki cajta bluzila..kr tko mal...

Ok kot vidte se mi že mal blede...pač ob 2eh zjutri se ni pamtn bloga spravt pisat... no ja u bistvu ga pišem že like dolg cajta-z dalšimi presledki tko d se to kr zavleče :o

U glavnem: Uživite, izkoriste cajt ko me ni d bi vm težila, smejte se, pa uživite u šoli...

C YA LATER :D
VSE FOTOGRAFIJE OBJAVLJENE V TEM BLOGU SO LAST AVTORJA.
VSAKRŠNA DISTRIBUCIJA FOTOGRAFIJ BREZ PRIVOLITVE AVTORJA NI DOVOLJENA.