Strani

nedelja, 27. januar 2008

Enkrat ta teden...

Enkrat ta teden sm mela b-day.....ful dober je bil...pa sonček je bil....

Enkrat ta teden sm prvič mela u rokah pentaxa.....nikon je bolši....zakaj?....oprijem ma bolši...filing je bolši....težo ma lepš razporejeno....pa tipke ma lepš razporejene... ostalih reči nism gledala ko ni bil cajt za to....

Enkrat ta teden smo pisal gefo....3 sm pisala...to je super...najvišja ocena pr testu od gefe odkar sm na tej sql....

Enkrat ta teden sm zvedla da u pon popravlam lato....to je grozn....

Enkrat ta teden sm zvedla da foks za zgodlo ne ve kaj govori...zanč mi reku da je ql ko mam ocene 1 pa 3....zdej morm pa kr un šut še popravlat....

Enkrat ta teden sm mela bitko s konjem....gledala sva se pa oba trmo kuhala......ni hotu dirjat da bi ga slikala pa se naučla sledit objektom...zato je najbolša od njega fotka tale in ne kera druga...jezna sem na tega konja ko je taka boječka da si ne upa laufat okol ko sm jz u bližini:


Enkrat ta teden je bla ena moja prjatlca Lucija pr men doma....iz sql je šla skupi zmano dam da sm ji posodla knigo za slovo.....in ne, ni mela miru pred mojim fotkičem. Zakaj folku ko pride k men ni jasno da jih bom hotla slikat? Če prideš k men boš slikan. Konc debate. Če mam s sabo kjer sem fotkiča boš slikan. Konc debate. To je Lucija, ki se ne mara slikat in pravi da je na fotkah grda. Kokr večina folka. Sam ta fotka je men prov lepa. Jz tut ne maram da me drugi slikajo. Ker ne vem kake fotke bojo ratale ker nimam kontrole nad fotkičem. Grozno.

Enkrat ta teden sm si nabaula 3 nove majce. Osnovne barve: belo, rdečo, črno. Če kdo misl da to niso osnovne farbe nej pripombe obdrži zase. To so najlepše barve tak da tiho.

Enkrat ta teden sem razmišlala, da tut če fotografiraš, ne morš bit objektiven. Si subjektiven opazovalec. Fotografija bo slika tojga pogleda na svet. Pr nereportažni fotografiji se to najbolj odraža.

Enkrat ta teden mi je Jaka pomagu pr izbiri novga objektiva pa sem se pol odločla za 50mm ko ga vsi hvalijo na veliko. Pa tut fotke ko sm jih vidla da jih nardi so super. Upam da bo upraviču moja pričakovanja.

Enkrat ta teden se mi ni dal tega vsega prevajat v anglo. To je zdele.

Enkrat ta teden se mi spi...

Enkrat ta teden bom šla spat....to bo čes par minut zato se bom poslovila od tega bloga

Enkrat ta teden vam lahko zaželim: Imejte lep naslednji teden!

1 komentar:

Anonimni pravi ...

tista o pentaxu... ka ti morm če si pa fouš :D

kdo je pa lepš luno fotkov? a? :D kr zgovarjej se na nevemkaj:P

VSE FOTOGRAFIJE OBJAVLJENE V TEM BLOGU SO LAST AVTORJA.
VSAKRŠNA DISTRIBUCIJA FOTOGRAFIJ BREZ PRIVOLITVE AVTORJA NI DOVOLJENA.