Strani

petek, 4. januar 2008

Za Majo V.

Nooo tale blog bom pa posvetila eni moji prjatlci Maji V(levo).....ko tle kao pridno bere in kao pridno piše komentarja( 2 cela že napisala uooooou)... Noooo,... To je pač posvetilo...zdej pa pejmo k resnim zadevam!



In sicer:
1.Jz bom crknla
2.Crknla bom osamljena
3.Noben nov opazu d sm crknla,...
4....dokler nom začela zaudarjat do sosedne bajte pa se bojo sosedi prtožl zarad smradu
5.Damn I'm fat and ugly =o
6.Me ne briga tut če mi pravte d sm EMO(emo v lat= kupovati....naklučje?)
7.Nimam pojma zakaj tole pišem tko po točkah
8.Jz ful rada fotkam zato mate tle fotko moje sosede(tamali so pač qt)


9.Men je dolgcajt.
10.Zakaj vedno vse zasrejem?
11.Jz bi reunion od MARTA že d vidm Špelo, pa Saro, pa vs folk
12.Jz bi dejt od S.A.M.O. d se srečama s majo(eno drugo kokr zgori omenjena)
13.Bed mi je.
14.Kričala bi!
15.Ne morm ko nism sama doma.
16.Sovražm folk ko nikol ne klika ko pol se počutm kokr d se jim vsiljujem tut če jim je ql.
17.Še 19 dni pa bom stara 17.
18.Rada sem kliknjena ker tko ugotovim d folk clo ve d obstajam.
19.Zakaj sm takšna kot sem?
20.Bol da neham.
21.Nehujem.
22.Ok zdej pa res.
23.1.1991, datum, ko je svet obstal od žalosti ker so dubl tako čudno bitje: mene
24.Ma ne nom nehala ko ne morm...hmmm kaj nej še napišem?
25.I just wanna scream....sceram out loud....
26.Ne maram bit zaljubljena, sam sm rada zaljubljena....
27.Ne maram bit zaljubljena zato ko nakonc zame zmeri sam razočaranje ko me itak noben ne mara...
28.Rada sem zaljubljena zato ko dokler ne pridem nazaj na realna tla je to dober filing...
29.Sam pol ko pridm nazaj na realna tla je sranje.
30.Mah....

THE END

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

radaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa te mammmmmmmmmmmmmmmmmmm :*

Astroy pravi ...

jz pa tebe ne..................................







...................not ;)

Anonimni pravi ...

no ti bom še js napisala skromn komentar...
lej, velikrat sm ti že povedala, da nisi grda in to...ker ko bi ti gledala skoz moje oči... sploh najlepša si pa takrat ko igraš kitaro.. mmm tole se mogoče sliš tko..ampak je res in ne vem..mogoče.. dost tut za pumpanje ega (kar vsi rabmo sploh pa v takih trenutkih, ker je lepo in maš dobr občutk, da si nekomu zanimiv in..ja majceno bolje se počutiš...)
zalublen bit je tut lepo (sicer js še nism bla in..saj kdo bi pa mene maru..??), ampak ko gledaš tiste parčke, ko se držijo za roke in ko jim prav u očeh, k se jim iskrijo... ampak je pa tko, da velik fantov..ne vem..ta pravih fantov je tko dost mal..mnogi so pa sam njihovi približki (ne me linčat, ker to je moj mnenje in moj pogled na to..to se zdej sliš egoističn ampak dobr..). več ti o ljubezni ne bom govorila ker sm že rekla da nimam izkušen s tem in bo verjetno še dolgo trajal da kakšne sploh bodo..
pejd vn. krič, der se, brcej kar ti pride pod noge (mislem na nežive stvari, ker če boš kaj živga ti tega ne bom oprostila kljub temu da si v takem stanju) in sploh dj vn iz sebe vse kar te muč. pa čeprov mogoče ne v obliki besed, stavkov...čustva povejo več kot pa neke besede, ki velikokrat izgubijo tisti pravi pomen, ko so izrečene..sploh pa ni nujno, da so resno mišljene. ti bom pomagala kričat, ker js tut to zdj rabm.
...
ne vem kaj nj ti še napišem, ket tko al tko je že to tok čun napisan in tisti ko bo to bral.. raj ne mislem kaj si bo mislu o men...
tko, da ja..komentar.

Astroy pravi ...

grema enkrat skupi kričat =o kdaj maš cajt? =D

Unknown pravi ...

Mislm kaka objava. Sem mislu da bo njen življenjepis. Drgač pa fej...jst skos komentiram pa nimam svoje objave. Zdej si grem pa žile rezat pa se učlant v emo klub.

Astroy pravi ...

Tep je pa tut že bil zdavni posvečen blog...če ne verjamš, pejt čekirat vpise od začetka =P tak d se nimaš kej za prtožvat =D MuHaHaHa u can't even be EMO =D

VSE FOTOGRAFIJE OBJAVLJENE V TEM BLOGU SO LAST AVTORJA.
VSAKRŠNA DISTRIBUCIJA FOTOGRAFIJ BREZ PRIVOLITVE AVTORJA NI DOVOLJENA.