Strani

četrtek, 3. januar 2008

POGREŠAM PARIIIIZ

Ah ja tle se učim frenčo...in kr naenkrat med tisoči listi(dobesedno) ko nm jih je foksa za frenčo dala najdem list z besedilom tele pesmce... in ugante kaj....začela pogrešat poleg vsega kar že itak pogrešam še pppredragi pariiis :(

Sam jz nebi šla z nobeno agencijo, jz bi se sama šetala tm okol...s fotkičem v roki ;) no ja če se kdo jav d mi financira odpravo pa me spremlja zarad varnosti moje fotografske opreme(ah moja varnost itak popolnoma nepomembna) nej se nenudoma javi....gre se za življenje in smrt....mojga pogrešanja pariza namreč...upam d bo smrt pršla čimprej...sam ko...ah =(

Pariz je najlepše mesto na svetu...res, samo vzdušje, vse! to je tak...joooj...jz bi se večno furala tm okol z metrojem pa špancirala po mestu :P In enkrat za spremembo brez obveznosti d morm tkrt pa tkrt bit tm pa tm, pa d morm met to pa ono rešen pa itd.

Če bo tak vsakič ko se bom učla frenčo...ni kej...

Aja pa za tiste ko ne poznate Pariza: Les Champs-Elysees, to je ena dolga ulca ko povezuje slavolok pa obelisk v parizu(pol naprej od obeliska pa en park pol pa Louvre če se ne motm?) Pa ko smo tm hodil en dan gor na slavolok zmage (L'arc de Triomphe) sm si celo pot dol prepevala tole pesm zadi se je pa ena francozinja pogovarjala z še eno o meni ko pojem to pesemco....funny ha? =P

AAAH PARIIIIIIIIS, I MISS YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


P.S. Jz bom znorela jz bom znorela, jz bom znorela, jz bom znorelaaaaaaaaaaa...zakaj bolj kot se test iz frenče približuje bolj se mi zdi d bom mela nms?

1 komentar:

Anonimni pravi ...

sei ne d bi pol pogrešala še mene zdravn a ne... :(

VSE FOTOGRAFIJE OBJAVLJENE V TEM BLOGU SO LAST AVTORJA.
VSAKRŠNA DISTRIBUCIJA FOTOGRAFIJ BREZ PRIVOLITVE AVTORJA NI DOVOLJENA.